niedziela, 16 lutego 2014

Takie tam coś

Wybaczcie, że czekacie tyle na rodział. Jest to spowodowane a) natłokiem testów, b) 9 tygodniami do egzaminów gimnazjalnych, c) kacem książkowym i d) przeniesieniem weny pisarskiej na wenę rysunkową.
Aby wynagrodzić Wam trochę moje lenistwo wstawiam kilka ostatnich prac. Może komuś się spodobają moje martwe. :')
Mój najnowszy nabytek, Jared. Wisi na moich drzwiach i go nie zdejmę. ^^
Rozmiar: A0
Ostatnia moja praca z zajęć z rysunku. Ta pani była tak miła, że zajęła mi tylko 6 godzin.
Rozmiar: A1

Niestety niedokończone 2 manekiny. Przez zmianę martwej nie mogę ich poprawić, ale tak też ładnie wyglądają. :3
Rozmiar: A1
A to są moje stajnie augiaszowe - 3 wredne ramki, każda w innej perspektywie. Sombrero mnie nie pocieszyło...
Rozmiar: A0

W przyszłym tygodniu postaram się zrobić dla Asi Alexa i dla siebie Danilę Kozlovskiego. Do tego informuję, że zaczęłam prace nad prologiem, niedługo powinnam go dodać. 

 W drodze są również one shoty. Myślę, aby z nich zrobić małą serię, każdy z nich opisuje jakąś moją cechę. :)

Mogę Wam wynagrodzić te kilka tygodni bez rozdziałów i weny rysunkami. Jeżeli ktoś ma jakieś życzenia - komentarze do dyspozycji. :)

Dziękuję za wybaczenie, jednak nie przysięgnę poprawy z czystym sumieniem - po świętach i egazaminach powinnam się rozkręcić na nowo, na razie walczę o oceny na koniec roku.

Do zobaczenia. :)

EDIT: Muszę dodać jeszcze taki mały świstek, Imageshack zaprzestało współpracy. :')


2 komentarze:

  1. Dniem i nocą czekam na kolejny rozdział :) A rysunki są świetne. Szczególnie Jared wydaje się staranny i dokładnie zrobiony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że dopiero teraz tutaj trafiłam, ale będę oczekiwać nowych rozdziałów.:) PS. Jared wyszedł Ci cudownie <30

    OdpowiedzUsuń